Condiții de afaceri
E-shopul www.print.takoy.ro este un magazin online cu propria producție, dar fără magazin fizic – prin urmare, nu este posibil să vedeți produsele fizic în avans sau să le cumpărați personal.
Definiția termenilor
Acești termeni și condiții generale reglementează drepturile și obligațiile companiei: Gotana s.r.o., 95843 Nedanovce 301, Republica Slovacă, CUI: 46279491, înregistrată în registrul comercial al Judecătoriei Trenčín, numărul: 24846/R, capital social: 5.000 €, capital social vărsat: 5.000 € (denumit în continuare „vânzător”) și cumpărătorul (denumit în continuare „cumpărător”) atunci când achiziționează bunuri prin intermediul magazinului online www.print.takoy.ro și sunt parte integrantă a contractului de cumpărare încheiat între cumpărător și vânzător (denumit în continuare „contract de cumpărare”). „Cumpărător” înseamnă o persoană care comandă bunuri prin intermediul magazinului online www.print.takoy.ro. Prin „comandă” se înțelege completarea unui formular electronic care conține date despre cumpărător, o listă a bunurilor comandate, modalitatea de livrare și plată și suma totală pe care cumpărătorul o va plăti pentru bunuri. Prin „bunuri” se înțelege, toate produsele afișate pe site-ul web
www.print.takoy.ro
Comanda și încheierea contractului
Toate comenzile plasate prin intermediul magazinului online www.print.takoy.ro sunt obligatorii pentru ambele părți contractuale. Prin trimiterea comenzii, cumpărătorul confirmă că s-a familiarizat cu aceste condiții de cumpărare și reclamație. Condiția pentru valabilitatea unei comenzi electronice este completarea adevărată și completă a tuturor datelor și cerințelor cerute de sistem în timpul înregistrării sau la plasarea unei comenzi. Contractul de cumpărare dintre vânzător și cumpărător se realizează prin trimiterea comenzii de către cumpărător și acceptarea acesteia de către vânzător.
Condiții de livrare
Vânzătorul se angajează
- să livreze cumpărătorului tipul și cantitatea bunurilor comandate la prețul de achiziție și în condițiile de plată care se aplică în ziua expedierii comenzii
- să livreze cumpărătorului bunurile ambalate corespunzător pentru a nu se deteriora în timpul transportului
Vânzătorul nu este responsabil pentru
- livrarea întârziată a bunurilor cauzate de firma de transport.
- întârzierea livrării bunurilor cauzată de adresa sau datele de contact furnizate greșit de destinatar
- pentru deteriorarea coletului cauzată de compania de transport
- posibila nelivrare a bunurilor care a intervenit din cauza producătorului (furnizorului) ca urmare a oricărei restricții sau anulări a drepturilor de distribuție sau a altor obstacole imprevizibile
Cumpărătorul se angajează
- să preia bunurile comandate, să verifice dacă ambalajul este intact
- să achite prețul pentru comandă integral și în conformitate cu termenele de plată valabile în ziua expedierii comenzii, prin transfer bancar în avans.
În cazul în care cumpărătorul nu acceptă bunurile (pe baza comenzii), vânzătorul își rezervă dreptul de a cere despăgubiri pentru prejudiciul rezultat. În cazul în care clientul nu ridică bunurile la prima livrare și solicită o a doua livrare a bunurilor, acesta este obligat să plătească costurile primei, precum și ale celei de-a doua livrări. Vânzătorul are dreptul, în funcție de natura tranzacției (cantitate, preț, costuri de transport, distanță etc.) să ceară cumpărătorului să autorizeze comanda într-un mod de încredere, de ex. telefonic sau în scris. În cazul refuzului autorizării de către cumpărător, operatorul consideră comanda invalidă.
Termen de livrare
Vom procesa comenzile de bunuri în termen de 14 zile (în cazuri speciale specificate lângă produs pe site în 4-6 săptămâni), curierul va livra transportul în următoarea zile lucrătoare, în cel mult 3 zile lucrătoare de la expedierea de la noi. În cazul modificării datelor de livrare, vă vom informa prin e-mail sau telefonic. Comanda va fi acceptată numai dupa primirea plății în contul vânzătorului.
Prețurile bunurilor
Prețurile afișate pe pagină sunt prețuri fără TVA, prețul final cu TVA și taxe postale va fi afișat înainte de finalizarea comenzii. Prețul produselor nu include taxele de transport (Curier 20 lei fără TVA pentru o rolă), nu percepem taxe pentru ambalare. Valoarea minimă a comenzii este de 1250 lei fără TVA. Dovada vânzării este factura, care se trimite prin adresa de e-mail și servește drept certificat de livrare și garanție. Plăți pentru bunuri și transport sunt realizate - prin transfer bancar, clientul plătește pentru bunuri după ce a comandat prin transfer bancar în contul RO31 RNCB 0032 1741 3431 0001, simbol variabil: numărul comenzii. Comanda va fi acceptată numai după primirea plății în cont.
Anularea comenzii
Cumpărătorul are dreptul de a anula comanda fără a indica un motiv în termen de 2 ore de la expedierea acesteia. (După 2 ore, operatorul va începe procesarea comenzii).
Cumpărătorul poate trimite anularea comenzii pe e-mailul nostru print@takoy.ro, i se va trimite imediat o confirmare a anulării comenzii.
Procedura de reclamație
Recomandăm cumpărătorului să verifice la fața locului coletul pentru a verifica dacă nu are deteriorări înainte de a-l prelua de la curier. În caz de deteriorare extinsă (ambalaj rupt, deformări și alte avarii extinse), este necesar să scrieți o notificare despre deteriorare împreună cu curierul, sau coletul să nu îl preluați. În cazul unei reclamații, cumpărătorul va trimite bunurile reclamate la adresa sediului societății. Coletul trebuie ambalat corespunzător și trebuie să conțină: bunurile reclamate inclusiv accesorii, o copie a facturii, o descriere a defectului și datele de contact ale cumpărătorului - adresa de retur, număr de telefon, e-mail. Trimiteți bunurile sub formă de colet asigurat. La trimiterea bunurilor cu ramburs, această expediere nu va fi acceptată. Bunurile reclamate trebuie să fie livrate curate, nespălate și nedeteriorate mecanic.
Garanția nu acoperă daunele cauzate de:
- uzură mecanică naturală sau excesivă,
- murdărirea produsului sau a componentelor acestuia,
- utilizarea produsului în condiții care nu corespund temperaturii, prafului, umidității, influențelor chimice și mecanice ale mediului în care produsul este utilizat în mod obișnuit,
- influențe externe, precum ar fi condițiile meteorologice,
- intervenția asupra produsului de către o persoană neautorizată (reparații sau modificări necorespunzătoare),
- deteriorare mecanică: produs rupt, tăiat, deteriorat termic, produs deteriorat prin manipulare fizică neglijentă excesivă, zgârierea intenționată a stratului produsului etc.
- de asemenea garanția nu acoperă, daunele rezultate din evenimente naturale, catastrofe naturale, deteriorări violente, condiții meteorologice sau operarea în condiții extreme și neobișnuite.
În cazul unei reclamații neautorizate, bunurile vor fi returnate cumpărătorului cu avizul corespunzător. Vânzătorul procesează reclamația de bunuri fără întârzieri inutile, dar în cel mult 30 de zile de la data aplicării reclamației de către cumpărător. Prin soluționarea unei reclamații justificate, perioada de garanție se prelungește cu durata reclamației. Dacă reclamația a fost soluționată în termenul legal de garanție prin înlocuirea produsului cu unul nou, perioada de garanție va începe să curgă din nou de la data soluționării reclamației. Vânzătorul va informa cumpărătorul despre soluționarea reclamației fie prin telefon, SMS sau e-mail și va trimite produsul pe cheltuiala proprie la adresa cumpărătorului.
Protecția datelor cu caracter personal
Conform cerințelor Regulamentului General pentru Protecția Datelor (GDPR - General Data Protection Regulation (EU) 2016/679 pentru prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, operatorul magazinului online www.print.takoy.ro se obligă ca datele personale furnizate de cumpărător prin intermediul formularului de comandă să nu fie furnizate unei terțe părți fără acordul proprietarului acestor date și nu va folosi datele personale încredințate pentru o ofertă comercială fără legătură cu promovarea acestui magazin online. Totodata, se angajează că va șterge în orice moment datele personale ale clientului din baza sa de date, la cerere. Prevederile privind protecția clienților se aplică numai persoanelor fizice.
E-mail marketing
În scopul trimiterii comunicărilor comerciale (e-mail marketing), prelucrăm datele dvs., personale pe baza consimțământului dvs. Dacă nu ne acordați consimțământul și sunteți clientul nostru, vă putem trimite comunicări comerciale chiar și fără consimțământul dvs. În orice caz, puteți oricând să interziceți această comunicare de marketing din partea noastră confirmând anularea abonării de la sfârșitul newsleterului a comunicării comerciale (e-mailului). Ne bazăm pe prevederilor art. 62 alin. 3 din Legea comunicațiilor electronice: „Consimțământul prealabil al destinatarului e-mailului nu este necesar conform paragrafului 2 dacă se referă la comercializarea directă a unor bunuri și servicii similare de același tip, a căror informații de contact pentru trimiterea e-mailului au fost obținute de aceeași persoană în legătură cu vânzarea de produse sau servicii și în conformitate cu prezenta lege sau o prevedere specială.