Reclamație

Ne puteți contacta prin e-mail la print@takoy.ro

Puteți trimite bunurile reclamate prin curier la adresa:

KNH Slovakia - Gotana sro - Cargus
Strada Anghel I. Saligny 40
Oradea 410085, jud. Bihor
tel. +3630646923

 

Fiecare comandă este imprimată la comandă pentru client care a comandat-o, ceea ce înseamnă că bunurile nu pot fi refuzate sau returnate fără motiv.

În cazul în care primiți o comandă incorectă sau deteriorată, suntem întotdeauna dispuși să o schimbăm sau să soluționăm reclamația în alt mod. Este important să ne contactați înainte de a returna un articol.

Vă rugăm să includeți toate informațiile relevante împreună cu o fotografie a problemei și numărul comenzii pentru o procesare cât mai rapidă.

Dacă doriți să returnați o comandă din orice alt motiv, ne puteți contacta. Împreună vom încerca să găsim o soluție potrivită pentru situație.

Nu oferim etichete de retur preplătite, astfel atunci când vă vom contacta cu instrucțiuni, alegeți pur și simplu serviciul de expediere care este cel mai accesibil ca preț sau convenabil pentru dvs. 

Aveți la dispoziție 14 zile pentru a ne anunța dacă există o problemă. Verificați comanda imediat după primirea ei și raportați-ne orice erori, deficiențe sau discrepanțe imediat, dar nu mai târziu de 3 zile calendaristice.